Veelgestelde Vragen

Hoe personaliseer ik het item dat ik bestel?

Wanneer je je item uitzoekt, heb je de mogelijkheid om een bestaand ontwerp te personaliseren. Wat je kan personaliseren staat duidelijk aangegeven bij het product zelf. Soms is dat een naam of tekst, een foto, een eigen design, enz. Bij sommige producten is het zelfs mogelijk een volledig eigen ontwerp te maken, foto op te laden, een tekening te maken, enz.
Wenst u iets speciaals op uw product te plaatsen, geef ons dan even een seintje op klantenservice@jabazoo.be , dan helpen wij u graag verder met de mogelijkheden.

Ontvang ik een proefdruk van mijn ontwerp als ik online bestel?

In de meeste gevallen is het vrij duidelijk waar welke tekst of tekening moet en is een proefdruk niet echt nodig. Indien wel, dan sturen we dit snel op nadat je je bestelling doorgaf.

Kan ik een logo of een eigen afbeelding op het product plaatsen?

Ja, dat kan zeker. Bij vele van onze producten heb je de mogelijkheid om dit op te laden. Lukt het niet, stuur ons dan een berichtje op klantenservice@jabazoo.be, en dan regelen wij dit voor je.

Kan ik zelf een product opsturen om te graveren?

Dit kan eventueel, maar dat bespreken we best even apart. Niet alle materialen kunnen bewerkt worden met een laser. Stuur ons gerust een berichtje.

Met welke levertijd moet ik rekening houden?

We streven ernaar om alle bestelde producten binnen de 5 werkdagen op te sturen. Meestal is het veel sneller, soms kan het wat langer duren. Aan leveringen binnen de “24h” doen we niet mee. We nemen graag even onze tijd om je een kwalitatief hoogstaand product af te leveren. Indien de levertijden langer uitlopen, dan brengen we je hiervan direct op de hoogte. Hebt u iets dringend nodig ? Contacteer ons dan even.

Kan ik de status van mijn levering volgen ?

Inderdaad, zodra je levering is verzonden, ontvang je een track&trace link van de leverancier, waarmee je je levering kan volgen.

Ik wil mijn product retourneren.

Dat kan. Check even ons Terugbetaal- en Retourneringsbeleid.

Kan ik mijn bestelling ook afhalen ?

Nee, dat is niet mogelijk. Onze magazijnen liggen verspreid in het land en materialen worden constant aangevoerd.

Ik wil graag advies over mijn materiaalkeuze.

Dat kan zeker, stuur ons gerust een mailtje op klantenservice@jabazoo.be

Ik wens een grote hoeveelheid te bestellen van één product, kan dat ?

Natuurlijk, neem dan snel even contact op met ons.

Zijn er kortingen voor grote hoeveelheden ?

Indien er volumekortingen zijn, worden deze weergegeven op de website. Voor grotere hoeveelheden neemt u best even contact op.

Kan ik achteraf betalen ?

De betalingen moeten gebeuren bij het afronden van uw bestelling. U heeft hierbij de keuze uit verschillende mogelijkheden, zoals Bancontact of met kredietkaarten.

Krijg ik een factuur ?

Ja, na het afronden van uw bestelling krijgt u per email een factuur toegezonden.

Waar kan ik terecht bij een geschil ?

U kan via het Online Dispute Resolution platform (ODR) geschillen oplossen buiten de rechtbank. Het ODR is een platform opgericht door de Europese Commissie met als doel geschillen die voortvloeien uit e-commerce op deze manier op te lossen. Meer informatie kan u vinden op het ODR-platform : http://ec.europa.eu/odr